Gembira + Excited + Takut


Fuhh. Blog saya sudah habis berhabuk.
Nak buat macam mana dah lama tak hantar servis.
Setiap kali on blog. tak tahu nak tulis apa.. Blurr o.O

Cemburu jugak tengok orang-2 lain update blog setiap hari.
Nak buat macam mana, otak saya sudah kosong.. Kesian tak ?
Saya tak tahu apa yang sedang saya rasakan. 
Gembira + Excited + Takut = Entahlah
Ada sesiapa yang tahu apa yang sedang saya rasakan? Tell me baby --,--

First and formost ! Wah! Speaking gitu. hahahah
Gembira sebab sudah habis Triall dan baru hari ini dapat keputusan peperiksaan.
Keputusan saya tak adalah bagus mana just better la.. No Bad ~

Bahasa Melayu: 73 A-
Bahasa Inggeris: 51 C
Mathematic: 78 A-
Sejarah: 60 B
Pendidikan Agama Islam: 68 B+
Science: 73 A-
Ekonomi Asas: 74 A-
Prinsip Perakaunan: 60 B
Matematik tambahan: ttuuuutttt

Begitulah keputusan yang saya dapat!

Jumaat ini saya ada kem dekat  De Rhu Beach Resort, Kuantan .
Pecutan akhirlah  kira. Spm sudah dekatkan.
Kalau tak silap saya lebih kurang 40 hari sahaja lagi.
Takkkuuuutttttt!!!!!

Sebelum terlupa, saya nak minta maaf kepada sesiapa yang pernah terasa dengan saya.
Terutama sekali kepada ibu saya, guru-2 saya dan kawan-2 semua.
Mesti adakan saya buat salah..
Biasalah, manusia mana terlepas dari buat kesilapan.
Halalkan segala ilmu yang pernah dicurahkan kepada saya.
Makan minum yang telah diberikan dan segala-nya.

Doakan yang terbaik untuk SPM saya okey..
Kepada rakan-2 sepejuangan saya, kita doa sama-2 supaya keputusan kita bagus.
Saya sentiasa doakan untuk rakan2 semua..


Eh3?! subuk pasal SPM pulak. Terlupa pasal PMR yang bermula pada hari ini.
Adik saya calon PMR tahun ni. 
Saya berharap agar dia dapat menjawab soalan dengan sebaik-2nya.
Untuk semua Rakan-2 sepejuangannya, saya doa agar adik-2 dapat lakukan dengan bagus!

Nak tips peperiksaan? Pergi ke Tip Menghilangkan Gemuruh Di Dewan Peperiksaan

Tiada ulasan: