Sayonara

kawan-2 hari ni hari Ahad. Atau Sunday yeeeeeeee...
okey, sebenarnya bukan tu yang saya nak kasi tahu kalau saya tak cakap pun mesti korang tahu hari ni hari Ahad kan, esok pulak hari Isnin.. semalam hari Sabtu..

 Semalam dengan hari Jumaat tu saya ada kem dekat D'Rhu Beach Reasort... Cuba eja dengan betul -,-
Anjuran FELDA. Best tau belajar.  Semua guru-2 cemerlang kasi ceramah.
Okey, tak tipu sebab saya dapat tenagkan fikiran yang sedia kusut.

Kite orang duduk tengah-2.. dalam barisan ke 2-4 macam tu lah.
Tahu sebab apa? sebab saya ni rabun so, duduk belakang-2 tak nampak..
Macam budak-2 cemerlan jekan duduk depan-2. HAHA 
Last-2 kesejukan! sempat jugak la beku dalam dewan tu..
Nasib baik sempat cair, kalau tak mesti tak dapat makan. HOHO

Semalam sampai dalam pukul 8.15 macam tu la...
Naik van derrr..... Duduk belakang sekali..
Baru tidur kejap, dah terjaga..
PakCik van tu bawak bukan main laju lagi...
Rasa macam nak tercampak je keluar...
dalam hati ni dah macam-2 fikir...
Nasib baik sampai sekolah...

Hmm, malas nak tulis panjang-2 nanti meraban.LOL
Trully, kem tu buat saya rasa tenang walaupun untuk seketika.

Macam biasalah, setiap mana saya pergi mesti snap pic...
Tengok ajelah ye.....

Adhwa sorang je lelaki... Wakil pun jadilah. 

Peliklah pic ni.. camera bukan main lagi besar, budak-2 ni nak jugak berhimpit-2...

Sengetkan kepala anda.. Ada sampah!! *Buat tak nampak*

Cari perompak ketam comel...

Seriously, dah penat.. orang lain berdiri, saya duduk..

Entah bila pulak laa, dapat jumpe budak Laila ni wlpun duduk chini timur je..

Budak dari SMK Lepar Utara...
Kawan-2 tapi tak pernah tanya pun nama dia sape...
Buda-2 sekolah Hanim.. (ex)
Bukit Goh, Kuantan.

Tiada ulasan: