Adakah ini kerja saya?


Seperti yang sedia maklum, saya sudah makin malas nak update blog.. Seminggu sekali je update. Kalau update pun memang tak tahu nak tulis apa.. Badan saja di sini tapi otak saya entah ke manalah. Memikirkan kerja sekolah yang bertimbun-2, tarikh keramat 14 november semakin hampir.. Aduhhh!! stress betul! hanya belog yang mampu buat say tersenyum.. Setiap kali on belog, mesti inginkan sesuatu kelainan so, that why la on belog lama-2 padahal tak ada apa pun di update!

  Hari berganti hari, minggu berganti minggu.. Spm semakin hampir tapi kenapa saya tak insaf-2 erk? buat tak tahu saja dengan spm.. Okey! setakat ini homework math moda saya sudah siap! Yahooo!!! by the way, banyak lagi homework tak siap lagi tapi masih ada masa untuk online.. Esok nak siapkan homework sains dan prinsip perakaunan..  Harap semua akan okey! 

Nota kaki: Saya nak jumpa awak!

 

Tiada ulasan: