Saudariku

Assalamualaikum...



Salah satu status yang saya jumpa masa godek-2 fesbuk tadi... 

Lepas tu, godek-2 lagi profile demi profile member-2..
Jumpa pula yang ini

Status dari wall kak kyra , kawan ehem3 ^_^

Dari pagi, petang dengan malam ni bukak fesbuk...
Menyampah weh, bila on fesbuk je muka budak sorang ni  TERPAMPANG depan skrin netbook saya ..
muka PENUH satu kemera.. tak pakai tudung pula tu...
konon HOT laa tayang muka, rambut depan dahi..heerrrr!! sengal..
nasib baiklah muka kau tu cantik.. ooppppsss!! cantik ke
Hahahahaaa, sudah la... tak ada motif pun entry malam-2 buta nih..
bosanlah... tengok cerita Iqra' dekat Tv3.. Ditemani kekanda dengan sahabat kawe..[massage]
 Pendekat hubungan walaupun berjauhan...
Sekema gitu ayat...

Tadi ada kelas sejarah.. Tak bawak kertas yang nak bincang so, inilah yang saya lakukan
taaaddaaaa...........!!!!!


I'm not good in drawing....
Okeylah, sudah panjang saya mengarut ni...
Nak outlah, pakaian tak iron lagi...
Saya pelajar Smk Chini 2 nak pergi sekolah esok pagi..
Assalamualaikum.. 

Tiada ulasan: