Saya Suka Blogwalking Bersama 'AKU BUDAK KAMPUNG'

Assalamualaikum.
peace [",]

First of all, saya nak ucap Salam Perkenalan buat owner blog Aku Budak Kampung.
Baru kenal dah nak join segment dia kan.. hahaha (:
owner ni ada buat segment dan segment ni adalah yang pertama.
Sape-2 nak join boleh pergi dekat sini ok --> KLIK KLIK

Saya Suka Blogwalking Bersama 'AKU BUDAK KAMPUNG'

Syarat-2 Pernyertaan :

1. Join Blog Aku Budak Kampung


2. Buat Entry bertajuk SAYA SUKA BLOGWALKING BERSAMA AKU BUDAK KAMPUNG dan Copy Banner


3. Bagitau dari mana dapat tahu pasal segmen ni.

Dapat tahu masa ni..........
 ingat lagi tak??

4. Tag seorang kawan
Saya Tag dekat adeq gua hahaha

5.Lengkapkan ayat ni....

Saya suka blogwalking kerana....(lebih daripada 30patah perkataan)jangan buat karangan plak.

Saya suka blogwalking kerana hmm, tak boleh buat karangan ek? pantun boleh kan? saya cuba....

Wajah indah kian berseri,
Berseri-seri setiap hari;
Blogwalking menjadi hobi terkini,
Banyak maslahat tidak di nafi.

2011tinggal kenangan,
2012 menggamit pula;
Layan Blogwalking sambil berangan,
Terbang menghilang gundah gulana.

Penganggur terhormat gelaran ku kini,
Terjumpa kawan bertanya khabar;
Blogwalking memberi pelbagai informasi,
Sukar diperoleh di dada akhbar.

Blogwalking memberi informasi terbaru,
Menambah Followers antara motifku;
Oh, nampaknya terlupa sesuatu,
Menambah kenalan sudah lah tentu.

Akhir kalam aku titipkan,
Blogwakling mengajar erti kehidupan;
Nukilan ikhlas seorang insan,
Sudi mengisi lapang kekosongan..

6. Link kan penyertaan anda di sini. Beserta alamat korang.
(Kalau taknak bagi dulu pun tak ape)

Sudah tapi alamat tu kalau menang baru boleh kasi..

Sekian, Terima Kasih..

Tiada ulasan: