Desktop Pilihanku bersama PM

Assalamualaikum..
Peace Yunk [",]

Wah! tak tidur lagi ni haa... Semangat nak update takut terlepas pulak segman ni..
ngee~~
Sebelum tarikh tamat, jom cepat2 update and bagi link..

Desktop Pilihanku bersama PM


Kenapa pilih gambar ni?
Actually, bukan gambar ni Ck nak pilih tapi sudah nasib hidup berkongsi lappy dengan adik.
Lagi pun lappy ni dia yang punya, Ck cuma pinjam dan buat muka tak malu je guna lama-2.. hahaha
Berdasarkan gambar desktop ni, yang sebelah kanan tu adik Ck dan yang kiri tu kawan dia nama Mimi.
Dia orang ni kawan dari sekolah rendah lagi sampailah sekarang.
Lama wooo000OOoo......
Tengok siap tulis 'Kami Sahabat' lagi..

So, sekarang Ck nak tag dekat dia lah.. adik Ck Adikku Sayang!
dan salah sorang follower Ck, Cik Ayien
Okey, tu je sempat update.. Selamat Malam (:

8 ulasan:

Pendamba Mawar berkata...

sebelum matahari menebarkan sinarnya PM datang da melawat entri CK.hehe mekasih join segmen PM nanti PM kuarkan senarai

Ck Syaa ツ berkata...

okey, tq PM... :)

gades pelik berkata...

xpe..nnt da ah lappy sendiri..letak la gambo banyak3 kt desktop..heee

Eza Boom Boom :) berkata...

singgah sini dari segmen abang PM. Hihi. :)

Ikatan persahabatan yang kuat. Semoga membawa ke syurga.. :)


jalan-jalan blogwalking ^^

DiDiE eLa berkata...

kongsi pon xpe..kakak yg baek...hihi

Ck Syaa ツ berkata...

@ gades pelik

hehe.... tggu masa je nak dpat lappy sndri...

Ck Syaa ツ berkata...

@ Eza Boom Boom :)

Amin... insya-Allah :)

Ck Syaa ツ berkata...

@ DiDiE eLa

ha.ha.ha... klau ad sndri pnye, x gne dh yg ni.. ngee~~