Ombak Rindu

Fuuhh!!! habis berhabuk belog aku ni.. hahahaaa, lama gila tak update.. kalau update pun belum tentu lagi ada orang yang baca.. hmm... by the way, saya nak ucapkan selamat bebas buat pelajar-2 Spm yang sudah habis exam *macamsaya* dan yang mana tak habis lagi exam tu, saya doakan supaya kamu buat yang terbaik...

tapi saya peliklah, kanapa budak-2 ni kata lepas spm sudah merdeka.. apa maksud dia orang ya? ohhh, i'm still not understand... bagi saya, sama saja... selagi result spm tak keluar, selagi tu saya rasa tak merdeka... mena taknya, takutlah kalau result menurun.. matii aku! ):

okey, next story... saya baru saja balik dari kuantan.. pergi tengok cerita Onbak Rindu yang sedang riuh diperkatakan.. mula ditayangkan pada 1 dis 2011, dan baru sekarang saya dapat tengok.. best jugak cerita tu... not bad-lah... actually, saya boring duduk dalam panggung tu lama-2.. sudah dapat keluar, fuuhhh baru rasa lega..


Pelakon utama cerita ini Maya Karin sebagai Izah, Aaron Aziz sabagai Hariz dan Lisa Surihani sebagai Mila...
Sebanarnya sedih juga tengok cerita ni tapi malaulah nak bagitahu.. hehehhe
best sekali part ni, masa ayah dengan mak kandung Hariz(Aaron Aziz) buat kenduri sempena diaorang nak pergi umrah... Hariz bagitahu yang dai sudah kawin dengan Izah 2 tahun yang lalu... Hariz menangis beb!! aku memang tak boleh tengok orang nangis-2 ni.... 

okey-2... penatlah menaip.. maklumlah dah lama tak menaip...kekuk jari jemari aku..hahhaha
daa, Selamat Malam (:

1 ulasan:

Mia Meymi berkata...

citer ni mmg best..:)