R.I.N.D.U___♥♥♥

Assalamualaikum...

setelah sekian lama aku tak menulis, dah macam2 benda jadi. tak tahu la kenapa dengan belog aku ni. tapi alhamdulillah, sekarang dah okey.. so, aku boleh la sambung menulis lagi.

pekara pertama aku nak kongi ialah pasal EXAM..
exam mid year. aku rasa aku jawab periksa secara terpaksa saja.
mungkin aku tak sedia lagi. sebab itu, result exam aku teruk sangat. rasa2 exam ni la paling teruk sekali.
setakat nie aku hanya dapat 1 a je. tu pun A-. bukan la x bersyukur. cuma rasa ralat je.. apa2 hal pun aku tetap suka sebab yang a- tu pendidikan agama islam. last year, asyik b je (:  tu aku suka sangat. mata pelajaran yang aku selalu dapat a prinsip perakaunan dan ekonomi asas. tapi perubahan berlaku. aku hanya dapat c untuk prinsip perakaunan dan b untuk ekonomi asas. . aku tetap bersyukur kerana tetap lulus walaupun x secemerlang orang lain.


perkara kedua ialah CUTI PERTENGAHAN TAHUN.
selalu orang kalau dapat cuti ni seronok tapi bagi pelajar PMR & SPM SMK CHINI 2 lain. kami ada kelas tambahan selama SEMINGGU (!)(!) *terkejut bukan,hahahaha*. lepas tu, mula dari jam 8 PAGI HINGGA 1 TENGAH HARI (!)(!) *terkejut lagi* bapok lame nya.. kenapa lama sangat? dah macam2 tanggapan aku ni.huhuhu, lebih baik aku jangan lanjutkan entri pasal ni. karang TERluah pulak isi dalam 'jantung' ni.

okey3! perkara ketiga, aku nak kongsi pasal KEMASUKAN PELAJAR KE IPTA.
pada 23 mei 2011, kebanyakkan pelajar lepasan spm 2010 telah melanjutkan pelajarannya ke Kolej Matrikulasi. termasukalah si orang tue. dia dapat dekat Pahang je  Kolej Matrikulasi Pahang (KMPh) . Seminggu orentasi. pukul 5.15 dah kena ada dekat padang. eh? bila masa dia orang bangun erk? mandi tak? *persoalan,hahaha :))* macam2 program. masuk bilik utk tidur paling lambat 12.30 rasanya. aku perlulah bekorban mata semata2 nak masej dia. hahahha, biarlah. sekarang dah mula belajar. pukul 8 pagi mula, pukul 4/5 petang habis.. petang tadi dia kata susah! banyak x faham.. eish, kalau macam ni la lama2,x boleh jadi... 
pada 30 mei 2011, kemasukan pelajar ke universiti. jiran ana dapat uitm jengka. ramai jugak membe2 dapat dekat sana. macam best je tengok dia orang. rasa macam nak masuk pulak. tak nak la masuk matrik.huhuhu





Tiada ulasan: