Bosan

Assalamualaikum.... hmmm, dah aku x jenguk laman sesawang aku nie yang dah bersawang2... syuhh...syuhh..syuhhh... lari la labah-labah...spiderman....



Eh? Eh? Korang....Korang penah rase tak bosan tahap gaban?  agak2 mesti adakan..so, korang mesti tahu perasaan aku sekarang nie...bosan dah tahap Dewa19 dah..hahahaha... bukan ape, aku bosan dah dengan hidup aku sekarang nie. pagi bangun, pas tu gi sekolah..dah petang baru balik.. dah balik tu makan,tengok tb, tido.. esoknye pulak  pagi bangun, pas tu gi sekolah..dah petang baru balik.. dah balik tu makan,tengok tb, tido... gi tu la hidup aku hari2.. kalau rajin aku gi la naik moto ronda2 chini nie...

bila pikir2 balik, aku nie pelajar lagi... so, daripade aku buat kerje x penting, baik aku study je... tapi bosan jugak asyik study je.. aiyaaa!!! gima ni dong? haa.... cakap pasal study, aku tak pergi pun kelas pagi tadi.. bukan malas ek... ade masalah yang tak dapat dielakkan... esok aku pergi la kalau masalah tu tak datang lagi...perhhhh!!! Allah je tahu macam mane aku rase... hahahhahaha :((

aku kena belajar sungguh2 sebab tahun nie aku dah SPM... cite2 aku nak jadi cikgu tapi sekarang ni cikgu perempuan ramai sangat.. tengoklah dekat sekolah aku, cikgu perempuan tiga puluh orang lebih jugak laa  dan cikgu lelaki bape belas orang je... memang berbeza sangatlah.. kalau x lepas masuk maktab, aku gi ipta je la... ambil bahagian akaun.. aku selalu cakap kat budak2 kelas aku yang aku nak jadi cikgu, lepas tu buat pert time jadi akauntant.. eh? boleh ke macam tu? entah, aku pun tak tahu boleh ke tak..


wokeh la kengkawan, aku nak study pulak.. hw aku dah bertimbun2 macam gunung kinabalu dah... k, daa.... selamat malam.. assalamualaikum :))

Tiada ulasan: