Kembar tiga sekali dapat

Assalamualaikum..
Hello Bebehh [",]

Sekarang Ck dah jadi nenek lah.. uhukk..uhukkk *batuk*
Memandangkan anak kucing Ck dapat anak lagi.
Tiga orang sekali keluar..

Sekarang dah ada 7 ekor kucing dekat rumah Ck..
Habis duit beli whiskis untuk depa je..
Dulu ada seekor yang mati sebab kena langgar dengan abang Ck..
Tapi sampai sekarang suspek tak mengaku..huhu
Eeiii, nak kena masuk bilik gelap ni.. Macam soal siasat polis2 tu..

Sebenarnya cucu kucing tu keluar awal dah tapi baru hari ni Ck ingat nak buat entry pasal cucu tiga orang ni haa..
Hmm, kalau tak silap Ck hari sabtu kot dia orang lahir.
Pagi2 pula anak kucing ni buat hal gelisah nak beranak.
Nasib baik bukan bilik Ck jadi tempat dia beranak..

Jom lah tengok cucu-2 nenek ni :



--Mana pulak kamera ni. time nak guna tak jumpa pulak--

2 ulasan:

adniez mohd nor berkata...

mane cucu nyer?

Ck Syaa ツ berkata...

kmre xjumpe, x blh snap pic :(