0411

Assalamualaikum..
Peace Yunk [",]

Jam sudah menunjukkan jam 0411.
Tapi aku masih belum tidur.
Huh! kenapa ?

Actually, ni semua sebab kau.
Kaulah yang membuatkan aku tak boleh tidur.
Puas aku cari kau dan sampai sekarang masih tidak jumpa.
Siapakah 'Kau' yang dimaksudkan?

Hahaha. . .  sebenarnya aku tengah cari cerita 'Up'.
Cerita apa tu?
Aku pun tak tahu cerita apa tu tapi setahu aku, tu cerita kartun.
Sebab aku beria sangat cari cerita tu sebab. . . . . . . . .

sebab...
sebab...
sebab...

aku tengok video ni ---> Klik Sini

Sedih aku dengar lagu ni pagi-2 buta. Nak nangis je rasa :(

Puas cari nak download cerita ni tapi semua kena bayar.
Biasalah, aku nikan kedekut. haha
Manalah nak beli-2 online ni.
-LOL-
Ada siapa-2 ada cerita tu?
Nak pinjam..  *buat muka tak malu*

Tiada ulasan: