Anak Gadis Yang Menyesal


SAKIT!

hahahahaaa, itulah perkataan yang akan disebut apabila dirotan. Betul tak? inilah yang Ck dan kawan-2 rasa apabila dirotan pagi tadi. Kenapa? Sebab kita orang tak datang sekolah semata-2 nak bawa kelur duit biasaswa di Kuantan. Sebelum kena rotan tu sampai pucat tangan takut puny pasal. Mana taknya, bukan selalu nak kena rotan. Lepas kena tu 'okey je'

Semalam kelas Ck 12 orang tak datang. That why la cikgu marah sangat. Sudahlah tahun ni Spm tpi kami tak sedar-2 lagi. So, dapatlah hadiah hari ini. Lepas tu, kita orang kena duduk dekat tapak perhimpunan dan tulis cerita dari dapat buku akaun sehingga balik. Gpk Hem suruh tulis sampai habis sehelai kertas. Haa, itu adalah hadiah kedua kepada kami.

Eh? Eh?! yang kena duduk dekat tapak perhimpunan tu 6 orang saja tau sebab dia orang tulah yang bawa keluar duit biasaswa pada waktu sekolah. Malulah, tapi nasib baik tak ramai pelajar-2 yang lalu dekat situ. Jadi tak ramailah yang tahu kita orang kena denda.

Ramai jug cikgu-2 yang lalu dekat tangga utama tengok kita orang. Mungkit jarang nampak kena denda macam tu kot. Hehehehehee :( Tak apalah, semua dah jadi! Maaf cikgu . . . .

1 ulasan:

♥CIK SHA♥ berkata...

hehehe..tu tandanya cikgu sayang..jadikan pengajaran..lain kali jgn buat lagi ok!