sakit leher

hadooiiii, sakitnya leher ni. mesti gara-gara sukan semalam ni. maklumlah, ana syahida ni bukan selalu pun bersukan. hahahaha, masa merentas desa hari tu, hari pertandingan baru ana syahida join. masa latihan pergi latihan kompang. xminat la sukan-sukan ni..


anyway, sekarang ana syahida sedang mengalami sekit leher yang teramat sangat.. kepala ni kena pandang depan je, tak boleh pandang kiri atau kanan sebab nanti sakit. dah macam robot pun ada juga.. cehh, macam real je... betul la, sakit ni.. sakit sangat-sangat...


hahahahahaa, semalam ana syahida masuk acara lontar peluru dengan rejam lembing. pelik bukan? waktu pendaftaran, cikgu pun pelik macam mana ana syahida boleh masuk. ala cakap je la "masa sukantara tu laa".. so, pergi je la lawan. masa lawan, ramai pulak mamat-mamat selenge tengok.. kalau hensem xpe jugak, ni tah ape-ape.


paling jauh ana lontar 3.71, ejam la 7.21 (rasenye laa).. dekan je kan? tengok nadan la wehh.... bdak-budak lain macam mane. aku je la kecik..that why la effect sampai sakit leher. hadooiii, mak ai.. guane mau buat ni?? nasib baik masih bolah berFACEBOOK ngan tulis BELOG.. hahahhaha.... sabor je la...



hahahha, ape la gambo ni. gitu sekali sakit leher. nampok sangat nipunye.. soley-soley..




2 ulasan:

sUdDenLy sAd..{^^;} berkata...

hahahaha

Tanpa Nama berkata...

hahahahha