Cuti sem !

 Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Pejam celik pejam celik dah akhir bulan November. Tak sangka aku dah habis sem 1 untuk matrikulasi.. Tapi 24 Nov aku dah kena balik kolej.. huhuhu, sekejap je cuti... Only a 2 week!

So, sekarang akau rasa dah lama tak tulis blog ni.. Hmm, sekarang memang sibuk pun.. Kalau duduk dekat matrik tu pun tak ada masa nak online, masa yang ada aku isi dengan TIDUR. hehehe
Tak juga, kadang-2 kalau aku rajin aku bacalah buku.. Okey, tu hanya 'kadang-kadang'.

Sekarang aku tengah cuti sem, risau sangat dengan Result PSPM.. tahu kenapa?? Sebab aku rasa waktu jawab exam hari tu aku tak buat yang terbaik pun.. Cakap pasal exam, aku ingat kertas Math.. Aku dah jawab yang terhabis baiklah untuk paper tu, kalau x dapat juga itu bermakna ia bukan rezeki aku tapi kalau aku dapat Alhamdulillah.. untuk PSPM1 yang aku dah jawab ni, aku terget bolah dapat 2A dan math aku lulus :) harap boleh dapat yang lagi baik..


Tiada ulasan: