Aku dapat keputusan Spm?

Assalamualaikum
Peace Yunk [",]

Aku sudah dapat keputusan Spm.
Alhamdulillah, keputusan yang aku dapat luar dari jangkaan.
Kata cikgu aku, biar kita target tinggi nanti kalau tersasar jatus sikit je.
betul juga kata-2 cikgu aku tu.
Masa aku tingkatan 3 cikgu cakap dan sampai sekarang aku ingat lagi..
Kepda sesiapa yang kurang berjaya, janganlah jadikan ia satu pengakhiran.
Aku pegang kata-2 ni Sekali Kita Gagal Tak Bermakna Kita Gagal Selama-lamanya.
Teruskan usaha, banyak lagi cara untuk berjaya.

22 Mac tadi aku dapat surat.
Surat apa? Dari siapa?
hahaha, surat cinta dari boyfrend kot..
huhuhu...

tak adalah, aku dapat surat jemputan ke majlis anugerah pelajar cemerlang 2011.
pagi tadi majlis berlangsung..
Ramai cikgu-2 tegur kata aku dah berisi/gemuk..
Memang tak dinafikan lagilahkan..
Aku pun perasan..
Mana taknya, dekat 3 bulan aku duduk rumah saja..

Dalam pukul 12.00 tengah hari baru ambil hadiah..
Lama juga tunggu tapi tak apa..

Lepas ambil hadiah, otw nak keluar dewan ramai pula makcik dengan pakcik tegur aku tanya mak aku mana..
mak aku dekat rumahlah. Sakit kaki tu sebab tak datang.
Masa anugerah pelajar cemerlang Pmr 2009, mak aku datang dengan kakak aku.

Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar.

Tiada ulasan: