Cara-2 meng'hack fesbuk!! *HOT*

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada pembaca sekalian :),hari ni kita mula posting dengan keadaan tersenyum hahaha,cak-cak :D.. .okey hari ni saya nak berkongsi sikit ilmu menghacking facebook orang ni,atau lebih saintifik dengan bahasa malaysia menceroboh akaun muka buku (facebook) orang.


Anda diingatkan supaya membaca artikel ini dari awal hingga akhir supaya anda tidak terlepas step-2 atau langkah ini,Jika anda terlepas 1 step,kerja menghacking tidak akan menjadi,so beri perhatian 100% sepenuhnya :)


Sebelum memulakan kerja ini, saya nak tanyalah dekat korang,korang pernah tak dihack oleh orang?pernah?tidak pernah?haha mesti ada dua jawapan tu je kan.. . tpi hari ni saya nak ajar bagai mana kita pulak menghacking akaun orang :D tetapi saya ingin mengigatkan pada korang yang melakukan kerja ini..Please!! sembarang perkara yang berlaku saya tidak akan bertanggungjawab..

Okey, mula-2 sekali kita mesti kena tahu siapa orang yang kita nak ceroboh akaun dia.. kebiasaannya,hacking ini digunakan oleh pasanggan couple.....hahahaha  dia orang guna pun untuk memantau aktiviti girlfriend(gf) or boyfriend(bf) dia orang... saya  pun tak faham sampai sanggup menghacking sesama sendiri,kan senang kalau mintak je pasword tu dekat bf/gf dia.. bukan ke yang itu lebih senang?


Langkah pertama,sila beri perhatian ye...kalau korang dah dapat mangsa korang,  terus ke profile dia,pastikan posisi view tu mcm ni...lihat pada screen shot bawah,nampak kan.kalau kecil sangat sila click untuk tumbesaran..




Langkah kedua,sila beri perhatian sepenuhnya,dengan menggunakan kekunci print screen di papan keyboard korang.. korang terus tekan dan sila duduk diam2 dulu :) ..kalau korang tak tahu button print screen tu mcm mana,korang boleh tngok kat bawah ni.







Langkah ketiga,sila beri perhatian anda ye..pergi ke paint dan click pada paste,tngok gambar bawah ni kalau korang tak faham :) Click icon mcm kat bawah ni..



seterusnya ia akan jadi macam ini selepas anda click paste..



Give me all your extansion here!! Langkah keempat,pastikan printer korang switch on,kalau tak dia tak akan menjadilah... lepas tu,click pada print...print korang mestila kene ada warna...jangan putih hitam je taw,tak syok lah menghacking ni kalau tiada warna.


Dan yang terakhir,korang cepat-cepat pergi ambil page yang diprint tu dan conteng-conteng lr sepuas-puasnya :D ..hahahhahahahahahah!!!!




Sebenarnya saya sendiri pun tak ada print screen yang bewarna hehehehe....so, saya pakailah adobe photoscape untuk mengahcking  *ala2 menipu ni* .. hahahaha.. so, korang dah terkena dengan saya :D jangan marah2,tenyum2 :D. ..hehehe tak comel langsung >_<! :p

Secara kesimpulannya,kalau korang buat cara ni,korang saja je kan yang tahu,orang lain tak akan tahu selagi korang tak membongkar rahsia sendiri.so, kita pun tak dapat dosa banyak daripada menceroboh akaun orang... cerobohlah akaun mukabuku sendiri.. confrm x dapat dosa...hehehehe

Tiada ulasan: